Monday, October 26, 2009

WEekend BONAZA

minggu ini study week,
semua orang kuat belajar,
berkesempatan balik rumah bersama yang tersayang,
berupaya hidup senang dan gembira
ada pula yang tido sikit, stress nak gila, hilang nafsu makan, hilang rambut, hilang akal dan sebagainya
manakala aku terkandas di pulau kecik ini..apa nak buat. takdir kan?

hasil ketidakpuasan hatiku ini akan kelihatan semasa peperiksaan dan beberapa bulan kemudian apabila result keluar.
haiyo, ini mengingatkan aku untuk tukar password supaya
tidak malu babi nak mampus bila orang lain check healthy campus aku..hahaha

Sementara orang belajar aku pergi kerja, makan, ketawa, bergambar, yang nonsense nonsense lah...tengok bukti bukti berikut..





clowning on BOTH SAT and SUNDAY.
the events like company dinner @ Sunway carnival mall and promoting P1 wimax @ Queens was fun.

 the tadika one was quite tricky tho cause EVERY kid seem to cry when they saw me...i'm so cute cry wat wor?!





after so much clowning i believe i deserve to eat a FATTENING  WONDERFUL RICH MOUTHWATERING BUFFET DINNER @ TAO, Autocity


















BEST ON THE MENU- SCALLOPS!! 4 THUMBS UP!





a lil snack on sunday to make me hyper happy after clowning


wonderful afternoon with Jamie today!



itulah cerita aku dari hari ke hari
makan.main.online.edit gambar.keluar main.clowning dan TIDOR!!!
inilah hidup sejati
orang yang tak erti menikmati salah satu kriteria di atas bukan dari bumi...mungkin mars..cuba ambil darah tengok warna ape?
AJAHAHAHAHAHAHAHA...
maafkan sikap aku yang aneh dan pelik
mentang mentang
 baru minum teh tarik KAO!!

No comments:

Post a Comment